Saturday, August 6, 2011

"dia" segalanya.....

Mula2 aku kenal dengan dia hati aku happy xtahu kenapa, dia baik sangat dan selalu ambik berat tentang aku...dari situ timbul rasa cinta yang aku sendiri pasti, hubungan kami makin erat dan dia selalu berjanji akan jaga aku sampai akhir hayatnya..kami x penah gaduh besar selalunya dia akan mengalah dengan aku..biasa la aku degil cikit,hehehe time aku merajuk dia selalu kata "cyg jgn la mcm nie...cuba dgr ckp abg sama...", setiap masa dia akan sms or call aku sampaikan dia sanggup beli no line supaya mudah tuk dia call hari2...aku ingat lagi  kalau da no laki lain je dlm henset, mesti aku akn dpt sim cad baru...hahaha kadang2 tension jgk cemburu x kena tempat, yang buat aku sayang dia, tiap kali aku sakit or perlukan apa2 mesti dia ada..xpernah dia jauh diri aku....tapi setelah 2 tahun p'cintaan kami dia berubah, disebabkan seorang perempuan dia senggup pilih yang lain..emmm aku rindu semua tu tapi aku sedar semua hanya tinggal kenangan dan ia tidak akan jadi kenyataan, biar la masa yang tentukan segalanya...now genap la 2 tahun kami pisah,, aku dah happy dengan hidup aku sekarang setelah aku b'jumpa dengan "dia" semuanya berubah..."dia" buatkan aku bangkit semula dari tidur yang lama..kepada si "dia" thanks for everything.....

love u so much.......

No comments:

Post a Comment