Wednesday, August 3, 2011

Blog Aisyah Berwajah baru

Assalamualaikum, Harini saya rasa sangat happy sebab berjaya ubahsuai corak blog orang lain  ni jadi corak yang lain.
Diebabkan ada orang suruh saya tukar corak blog ini, saya tukar saja apa-apa corak yang sesuai dengan jiwa saya, yang suruh tukar tu, kalau tak cantik tu jangan marah yer?sape suh tukar?tapi ok jugak tukar design ni, blog jadi ringan dan tak berat. Lagipun yang lama punya design tu, dengan ada lagu, memang membosankan untuk dengar, bagi orang yang tak suka dengar lagu tu pun terpaksa menahan telinga untuk dengar. Untuk kelihatan Professional, saya buang lagu-lagu yang jiwang tersebut. Hehe..
Ok, setakat itu sahaja ulasan untuk kali ini, yang tak rajin baca tu boleh tekan butang [X] kat belah kanan atas ok? Jangan marah bulan puasa ni :))

(Bukan Pemilik Blog Ini Yang Tulis)

No comments:

Post a Comment